dimecres, 21 de setembre del 2016

PRIMERA CONVERSA DEL PROJECTE DELS GATS

Ja hem iniciat el projecte dels gats i hem fet la primera conversa sobre que sabem dels gats.
Ara podreu veure que ha dit.

NORA: -S'enfilen pels llits i més llocs. El meu té un llit.
AITANA: -Pugen per les parets, van per la sorra.
LEO:- La meva cosina té 2 gats i s'enfilen per un matalàs vermell. L'he tocat. Tenen una gata negra i una blanca.
BIEL: -Quants fills tenen?
ARIADNA R.:- Els gats esgarrapen.
NORA: -Escalen pels arbres.
AINA:- Mosseguen
VILA: -El meu gat quan li toco les urpes no esgarrapa.
ARIADNA M.: -Mengen de tot però els hi agrada el peix.
REDA:- M'agraden els gats.
NIHAL:- Tinc un gatet petit a casa.
AITANA:- Escalen per la muntanya, les que no poden escalar les persones.
NORA: -Els gatets es llepen.
LAIA:- Els gats mosseguen.
VILMA:- Al meu gat li agrada banyar-se a l'aigua.
BIEL:- El gos de la meva tieta li agrada l'aigua.
LEA:- Es llepen les potes per estar nets.
ARAN: -No els hi agrada l'aigua.
MUNA: -Jo no sé coses de gats.
ÀLEX:- Jo tampoc.
DAVID:- Fan petjades amb les 4 potes.
PAULA:- La tieta de la mama té un gatet que té una casa.
AINARA:- La tieta té 2 gats i a mi em fan por.
BRUNO: -Es llepen.
UNAI:-Corren i mosseguen els ninos.
AINA:- Esgarrapen.
THIAGO:- Escalen muntanyes amb les urpes.
LEA:- S'enfilen pel sostre.
NORA:- Els gats s'amaguen de les persones que no coneixen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada